Sekret Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie lub częste głodówki bądź zupełne
potencja
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała także może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Działaj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do dzieła, a raczej do sypialni!

Chętka na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, uwarunkowany jest też od możliwości organizmu. levitra tanio
W następstwie tego poza zadbaniem o właściwą oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, żeby sprostało wyzwaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa odżywianie i wyrzeczenie się używek (picie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości erekcji, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby wymienić kilka własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony typ odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: próbowanie pysznego oraz wymyślnego dania; miło i sielankowo albo energicznie oraz ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, kluczowe jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania kamagra

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Żeby ulepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis

5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8900-7936-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów tania kamagra
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm. wiecej na naszej stronie tadalis