4243-4988-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie odżywianie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, ale także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć poważnych niedoborów selenu. Można go unormować spożywając tuńczyka, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo ważny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten natomiast pobudza sprawność seksualną. W chwili nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale można go uzupełnić jedząc warzywa strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Szalenie istotnym elementem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa produkcję spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik levitra ten bierze udział także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja

Dodaj komentarz