5736-804-ico-wu.jpg

5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8900-7936-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów tania kamagra
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm. wiecej na naszej stronie tadalis

Dodaj komentarz