2215-7503-ico-wu.jpg

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Żeby ulepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis

Dodaj komentarz