4392-334-ico-wu.jpg

Sekret Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie lub częste głodówki bądź zupełne
potencja
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała także może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Działaj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Dodaj komentarz